Το μεσημέρι στις 14.00 θα ξεκινήσει η διαδικασία

Σήμερα, Πέμπτη, στις 14:00, συνεχίζεται στο Τριμελές Δικαστήριο Ανηλίκων Σερρών η δίκη για τη δολοφονία του 17χρονου Άγγελου, μετά τη χθεσινή διακοπή, σε μια υπόθεση που έχει συγκλονίσει τις Σέρρες από τον περασμένο Ιανουάριο και εξακολουθεί να απασχολεί έντονα την τοπική κοινωνία.
Στο εδώλιο κάθεται ένας 16χρονος, ο οποίος σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, φέρεται να ενεπλάκη σε θανατηφόρα συμπλοκή με αφορμή μήνυμα που είχε αποστείλει το θύμα στην κοπέλα του, ζητώντας της να διακόψει τη σχέση της με τον κατηγορούμενο. Ο ανήλικος αντιμετωπίζει την κατηγορία της ανθρωποκτονίας από πρόθεση σε ήρεμη ψυχική κατάσταση και παραμένει προσωρινά κρατούμενος σε κατάστημα κράτησης ανηλίκων στον Βόλο.
Η χθεσινή διαδικασία ξεκίνησε μέσα σε ιδιαίτερα φορτισμένο κλίμα, με συγγενείς και φίλους του 17χρονου να συγκεντρώνονται από νωρίς έξω από το Δικαστικό Μέγαρο Σερρών, ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα της οικογένειας για σιωπηλή συμπαράσταση. Ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ., της Ασφάλειας και της ΟΠΚΕ βρίσκονταν σε επιφυλακή, προκειμένου να αποφευχθούν εντάσεις.
Κατά την έναρξη της διαδικασίας, η υπεράσπιση του 16χρονου ζήτησε αναβολή επικαλούμενη κώλυμα, αίτημα που απορρίφθηκε από την πρόεδρο του δικαστηρίου, η οποία ζήτησε την προσκόμιση αποδεικτικών εγγράφων, επισημαίνοντας ότι σε διαφορετική περίπτωση θα προχωρούσε σε αυτεπάγγελτο διορισμό συνηγόρου ώστε η δίκη να εκκινήσει.
Τελικά, μετά την κατάθεση των απαραίτητων εγγράφων λίγο πριν το μεσημέρι, η διαδικασία διεκόπη για σήμερα στις 14:00.
Χθες, έξω από το Δικαστικό Μέγαρο είχε συγκεντρωθεί από νωρίς πλήθος πολιτών, στο πλευρό της οικογένειας του 17χρονου. Τα αδέρφια του, μέσω κοινωνικών δικτύων, είχαν απευθύνει κάλεσμα συμπαράστασης. Στο εδώλιο κάθεται ο 16χρονος (τότε 15 ετών και δύο μηνών), ο οποίος κατηγορείται για ανθρωποκτονία με δόλο σε ήρεμη ψυχική κατάσταση.
Σύμφωνα με τη δικογραφία, στη δίκη που διεξάγεται κεκλεισμένων των θυρών αναμένεται να καταθέσουν συνολικά 12 μάρτυρες, μεταξύ των οποίων οι γονείς και η αδελφή του θύματος, φίλοι και αυτόπτες μάρτυρες, καθώς και πρόσωπα από το περιβάλλον και των δύο πλευρών, αλλά και τεχνικός σύμβουλος της οικογένειας του 17χρονου.
Όπως ανέφερε χθες ο δικηγόρος της οικογένειας του θύματος, Αλέξανδρος Χαλκιόπουλος, στόχος είναι η δίκη να ολοκληρωθεί έως την Παρασκευή, καθώς εκπνέει το εξάμηνο της προσωρινής κράτησης του 16χρονου κατηγορούμενου, γεγονός που καθιστά κρίσιμη την εξέλιξη της διαδικασίας τις επόμενες ημέρες.
Η νεκροψία–νεκροτομή κατέδειξε πολλαπλά τραύματα στο σώμα του θύματος, με κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις και κατάγματα, ενώ προέκυψαν και σοβαρές κακώσεις σε ζωτικά όργανα.
Από την πλευρά του, ο τεχνικός σύμβουλος της οικογένειας υποστηρίζει ότι τα χτυπήματα ήταν ιδιαίτερα βίαια και καθοριστικά για την έκβαση του περιστατικού, ενώ η υπεράσπιση του 16χρονου αποδέχεται την πρόκληση σωματικών βλαβών, αμφισβητώντας όμως τη σύνδεσή τους με τον θάνατο.
Η δίκη αναμένεται να συνεχιστεί σήμερα στις 14:00 στο Τριμελές Δικαστήριο Ανηλίκων Σερρών.

Δημοσίευση σχολίου