Πώς σχολίασε η δήμαρχος Σερρών τις εξαγγελίες Μητσοτάκη για τη χρηματοδότηση 9 εκατομμυρίων ευρώ για την αναβάθμιση του Αυτοκινητοδρομίου
Την ικανοποίησή της για τη χρηματοδότηση ύψους 9 εκατομμυρίων ευρώ για την αναβάθμιση του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών εξέφρασε η δήμαρχος Σερρών Βαρβάρα Μητλιάγκα, μετά τις ανακοινώσεις του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο Newsauto και στον δημοσιογράφο Τάκη Τρακουσέλλη.
Σε δήλωσή της, η κ. Μητλιάγκα χαρακτήρισε την εξέλιξη ιδιαίτερα σημαντική για τον τόπο, σημειώνοντας ότι το έργο μπορεί να αποτελέσει ισχυρό μοχλό ανάπτυξης για την περιοχή και να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση των Σερρών στον χάρτη του μηχανοκίνητου αθλητισμού της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Μητσοτάκης για Αυτοκινητοδρόμιο: «Οι Σέρρες θα γίνουν η πρωτεύουσα του μηχανοκίνητου αθλητισμού στα Βαλκάνια»
Όπως ανέφερε, το τελευταίο διάστημα αναπτύχθηκε μια ουσιαστική και παραγωγική συνεργασία ανάμεσα στον Δήμο Σερρών και το Υπουργείο Παιδείας και Αθλητισμού, με κοινό στόχο την ανάδειξη των δυνατοτήτων και της αναπτυξιακής προοπτικής που διαθέτει το Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών.
Η δήμαρχος ευχαρίστησε δημόσια τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη για την απόφαση χρηματοδότησης, επισημαίνοντας ότι ανταποκρίνεται σε ένα διαχρονικό αίτημα της τοπικής κοινωνίας και ανοίγει νέους δρόμους για την ανάπτυξη της περιοχής.
Παράλληλα, αναφέρθηκε στη συμβολή του Υφυπουργού Εξωτερικών και βουλευτή Σερρών Τάσου Χατζηβασιλείου, ο οποίος –όπως είπε– στήριξε από την πρώτη στιγμή την προσπάθεια εξεύρεσης πόρων και συνέβαλε ουσιαστικά στην προώθηση του αιτήματος στα αρμόδια κέντρα λήψης αποφάσεων.
Ευχαριστίες απηύθυνε και προς τον Αναπληρωτή Υπουργό Αθλητισμού Γιάννη Βρούτση για τη συνεργασία και την ανταπόκρισή του σε ένα ζήτημα που αφορά το μέλλον του τόπου.
Η κ. Μητλιάγκα υπογράμμισε ακόμη ότι η αναβάθμιση του Αυτοκινητοδρομίου δεν αφορά μόνο τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, αλλά συνολικά την εξωστρέφεια των Σερρών, την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας, την προσέλκυση επισκεπτών και επενδύσεων, καθώς και τη δημιουργία νέων ευκαιριών για την περιοχή.
«Ως Δημοτική Αρχή θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς ώστε η εξαγγελία αυτή να μετατραπεί σύντομα σε έργο και να αποδώσει τα μέγιστα οφέλη για τους πολίτες των Σερρών», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Κλείνοντας τη δήλωσή της, η δήμαρχος Σερρών έκανε λόγο για «μια πολύ καλή ημέρα για τις Σέρρες», εκφράζοντας την αισιοδοξία της για το μέλλον ενός εμβληματικού έργου για την περιοχή.

Δημοσίευση σχολίου