Σφοδρή επίθεση της Λαϊκής Συσπείρωσης για τα 9 εκατ. ευρώ στο αυτοκινητοδρόμιο Σερρών
Σφοδρή κριτική στη δημοτική αρχή Σερρών και στην κυβέρνηση ασκεί με ανακοίνωσή της η δημοτική παράταξη «Λαϊκή Συσπείρωση Σερρών», με αφορμή την ευχαριστήρια αναφορά της δημάρχου προς τον πρωθυπουργό και βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας για τη χρηματοδότηση ύψους 9 εκατομμυρίων ευρώ στο αυτοκινητοδρόμιο Σερρών.
Στην ανακοίνωση, η παράταξη κάνει λόγο για πολιτική που ευνοεί «εργολαβίες και μεγαλοεπιχειρηματίες», υποστηρίζοντας ότι οι ανάγκες των πολιτών παραμένουν στο περιθώριο, ενώ δημόσιο χρήμα κατευθύνεται σε έργα που –όπως σημειώνει– εξυπηρετούν συγκεκριμένα οικονομικά συμφέροντα.
Η «Λαϊκή Συσπείρωση» περιγράφει μια εικόνα εγκατάλειψης στην πόλη των Σερρών, αναφερόμενη σε υποβαθμισμένες υποδομές, ελλείψεις προσωπικού στον Δήμο, προβλήματα σε σχολεία και αθλητικές εγκαταστάσεις, έλλειψη χώρων πρασίνου και κακή κατάσταση δρόμων και πεζοδρομίων.
Παράλληλα, κατηγορεί Δήμο και κυβέρνηση ότι παραχωρούν «χώρο και χρήμα» σε επιχειρηματικά συμφέροντα, την ώρα που –όπως αναφέρει– οι βασικές ανάγκες των πολιτών δεν καλύπτονται.
Η ανακοίνωση καταλήγει με κάλεσμα προς τους πολίτες να αντιδράσουν απέναντι σε αυτή την πολιτική, ενώ ζητά οι δημόσιοι πόροι να κατευθυνθούν σε έργα και παρεμβάσεις που αφορούν την καθημερινότητα των Σερραίων, όπως ασφαλή σχολεία, αθλητικές εγκαταστάσεις, προσβασιμότητα και ελεύθερους χώρους πρασίνου και πολιτισμού.
Ολόκληρη η ανακοίνωση
Η χυδαιότητα ξεπέρασε και τον όρο χυδαίος.
Με αφορμή την ευχαριστήρια τοποθέτηση της Δημάρχου στο δημοτικό συμβούλιο προς στον Πρωθυπουργό και σε βουλευτές της ΝΔ, για τη χρηματοδότηση του αυτοκινητοδρομίου Σερρών με 9 εκ. ευρώ, έχει πλέον ξεκαθαριστεί με τον πιο αηδιαστικό τρόπο, τόσο η πολιτική υπέρ της εργολαβίας και των «μεγαλοεπιχειρηματιών», όσο και η ικανοποίηση των συμφερόντων τους με κάθε τρόπο και μέσο.
Την "ανάπτυξη" δεν την περιμένει κανένας Σερραίος και καμία Σερραία από τέτοιες πολιτικές. Την "ανάπτυξη" τους τη βιώνουμε όλοι καθημερινά στις υποβαθμισμένες υποδομές, στα ανεπαρκή έργα συντήρησης, στο ελάχιστο προσωπικό του Δήμου, στα κλειστά σχολεία και τις αθλητικές εγκαταστάσεις, στους εξαφανισμένους ελεύθερους χώρους πρασίνου και πολιτισμού, στις απειροελάχιστες παιδικές χαρές, στα βομβαρδισμένα πεζοδρόμια και δρόμους και φυσικά στη θεοσκότεινη, βρωμερή και γεμάτο τσιμέντο πόλη. Γι ‘ αυτά δεν υπάρχουν χρήματα.
Τίποτα όρθιο δεν άφησε η πολιτική της εργολαβίας και των ιδιωτικών πρωτοβουλιών τους. Δήμος και Κυβέρνηση δίνουν χώρο και χρήμα σε επιχειρηματίες για την εκμετάλλευση της δημόσιας περιουσίας, προκειμένου να κερδίζουν λίγοι και εκλεκτοί και να χάνουν οι πολλοί.
Κυβέρνηση και Δήμος ματώνουν τον Σερραϊκό λαό όλο και περισσότερο. Αντί να δίνονται χρήματα για την ανάπτυξη των δημοσίων υποδομών, τη στελέχωση τους με μόνιμο προσωπικό και τον σύγχρονο υλικοτεχνικό εξοπλισμό τους, γίνονται έρμαια στα χέρια των οικονομικών συμφερόντων μιας χούφτας ανθρώπων, που μας παρουσιάζονται ως σωτήρες και ευεργέτες.
Τέτοια κατάντια και ξετσιπωσιά μόνο με έναν τρόπο αντιμετωπίζεται:
Ο Σερραϊκός λαός να συσπειρωθεί απέναντι σ’ αυτή την πολιτική που του ρουφάει το οξυγόνο, που εκμεταλλεύεται τις δικές του ανάγκες για να κερδοσκοπούν οι λίγοι και στο τέλος τον καλεί να φιλήσει και τα χέρια των καταχραστών του!
Γι’ αυτούς οι λαϊκές ανάγκες δεν είναι προτεραιότητα, παρά μόνο τα γεμάτα πορτοφόλια των «επιχειρηματιών» με ζεστό κρατικό χρήμα από τις θυσίες του ελληνικού λαού.
Η Λαϊκή Συσπείρωση απαιτεί με το χρήμα που ρίχνουν ως προεκλογική στάχτη στα μάτια μας, να καλυφθούν βασικές και καθημερινές ανάγκες των Σερραίων και όχι τα οικονομικά συμφέροντα και εξυπηρετήσεις ημετέρων. Απαιτούμε να ικανοποιηθούν τα αιτήματα συλλόγων και φορέων για ασφαλή σχολεία και αθλητικές εγκαταστάσεις, προσβασιμότητα, ελεύθερους χώρους πρασίνου και πολιτισμού.

Δημοσίευση σχολίου