Σήμερα η δεύτερη πράξη στο Δικαστικό Μέγαρο Σερρών - Στο επίκεντρο η ιατροδικαστική και τα βίντεο
Σε ιδιαίτερα φορτισμένο κλίμα συνεχίζεται σήμερα, Παρασκευή 26 Ιουνίου, στο Τριμελές Δικαστήριο Ανηλίκων Σερρών η δίκη για την πολύκροτη υπόθεση της δολοφονίας του 17χρονου Άγγελου, που συγκλόνισε το πανελλήνιο στις αρχές του 2026. Η διαδικασία μπήκε στη δεύτερη ημέρα της, με όλα τα βλέμματα στραμμένα στην έκδοση της απόφασης, η οποία εκτός απροόπτου, αναμένεται ακόμη και μέσα στη σημερινή ημέρα.
Η πρώτη συνεδρίαση ολοκληρώθηκε αργά χθες το βράδυ, έπειτα από πολύωρη διαδικασία που πραγματοποιήθηκε κεκλεισμένων των θυρών λόγω της ανηλικότητας του κατηγορουμένου. Για πρώτη φορά, η οικογένεια του αδικοχαμένου Άγγελου βρέθηκε στην ίδια αίθουσα με τον 16χρονο κατηγορούμενο για ώρες, ο οποίος κάθεται στο εδώλιο αντιμετωπίζοντας την κατηγορία της ανθρωποκτονίας από πρόθεση σε ήρεμη ψυχική κατάσταση.
Η ατμόσφαιρα στο Δικαστικό Μέγαρο Σερρών ήταν ιδιαίτερα βαριά, καθώς η υπόθεση εξακολουθεί να προκαλεί έντονη κοινωνική συγκίνηση και δημόσιο ενδιαφέρον. Ο 17χρονος είχε βρεθεί νεκρός το πρωί της 6ης Ιανουαρίου 2026 στο υπόγειο της πολυκατοικίας όπου διέμενε με την οικογένειά του, λίγες ώρες μετά τον άγριο ξυλοδαρμό που, σύμφωνα με τη δικογραφία, είχε προηγηθεί το βράδυ της 5ης Ιανουαρίου.
Κατά τη χθεσινή διαδικασία εξετάστηκαν περισσότεροι από τους μισούς μάρτυρες της λίστας, με το δικαστήριο να δείχνει σαφή πρόθεση για την ταχεία ολοκλήρωση της εκδίκασης. Σύμφωνα με τους συνηγόρους υποστήριξης της κατηγορίας εκ μέρους της οικογένειας, Στέργιο Κλειτσιώτη και Αλέξανδρο Χαλκιόπουλο, υπάρχει πιθανότητα η υπόθεση να ολοκληρωθεί σήμερα, χωρίς ωστόσο να αποκλείεται παράταση μέχρι και το Σάββατο.
Σε δηλώσεις του αργά το βράδυ της Πέμπτης έξω από το Δικαστικό Μέγαρο, ο ένας δικηγόρος της οικογένειας, ο Αλέξανδρος Χαλκιόπουλος, εξέφρασε την έκπληξή του για την υπερασπιστική γραμμή του κατηγορουμένου, κάνοντας λόγο για γενική άρνηση και για «θολούρα» γύρω από τα πραγματικά περιστατικά της μοιραίας νύχτας.
Παράλληλα, άφησε αιχμές για καθυστερήσεις στις έρευνες, υποστηρίζοντας πως εάν είχαν ανοιχτεί εγκαίρως τα κινητά τηλέφωνα που βρίσκονται στις αστυνομικές αρχές της Αθήνας, θα υπήρχαν περισσότερα κρίσιμα στοιχεία στη δικογραφία.
Ο ίδιος αποκάλυψε επίσης πως το δικαστήριο εξετάζει το ενδεχόμενο επέκτασης της έρευνας και στα δύο ακόμη πρόσωπα που βρίσκονταν στο σημείο το βράδυ του περιστατικού μαζί με τον 16χρονο κατηγορούμενο.
Ιδιαίτερο βάρος στη σημερινή συνεδρίαση αναμένεται να δοθεί στην ανάγνωση των εγγράφων της δικογραφίας, στην παρουσίαση της ιατροδικαστικής έκθεσης αλλά και στην προβολή βίντεο από τη νύχτα της επίθεσης. Σύμφωνα με τους συνηγόρους της οικογένειας, κομβικής σημασίας θεωρείται και η κατάθεση του τεχνικού συμβούλου, ο οποίος αναμένεται να αναλύσει τα βίντεο που δείχνουν τον 17χρονο να περπατά και να επιστρέφει στο σπίτι του παρά τα βαρύτατα τραύματα που φέρεται να είχε ήδη υποστεί, ενώ θα καταθέσουν και οι υπόλοιποι μάρτυρες.
«Αν δεν είχε κινηθεί ο Άγγελος εκείνη τη νύχτα, δεν θα υπήρχε όλο αυτό το περίεργο στην υπόθεση αυτή που κίνησε το πανελλήνιο ενδιαφέρον», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Χαλκιόπουλος, υπονοώντας πως παραμένουν ερωτήματα για το πώς ο 17χρονος κατάφερε να φτάσει μέχρι το σπίτι του μετά τα χτυπήματα που, σύμφωνα με την ιατροδικαστική εξέταση, ήταν εξαιρετικά σοβαρά.
Η νεκροψία–νεκροτομή κατέδειξε πολλαπλά τραύματα στο σώμα του θύματος, κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις, κατάγματα αλλά και βαριές κακώσεις σε ζωτικά όργανα. Από την πλευρά της οικογένειας υποστηρίζεται ότι τα χτυπήματα ήταν ιδιαίτερα βίαια και καθοριστικά για την έκβαση του περιστατικού. Αντίθετα, η υπεράσπιση του 16χρονου φέρεται να αποδέχεται την πρόκληση σωματικών βλαβών, αμφισβητώντας ωστόσο τη σύνδεσή τους με τον θάνατο του 17χρονου.
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά από τη δικογραφία και την ομολογία του ανηλίκου, η φονική συμπλοκή φέρεται να ξεκίνησε έπειτα από μήνυμα που είχε στείλει το θύμα στην κοπέλα του κατηγορουμένου, ζητώντας της να τερματίσει τη σχέση τους. Ο 16χρονος παραμένει προσωρινά κρατούμενος σε κατάστημα κράτησης ανηλίκων στον Βόλο.
Κλειστοί δρόμοι
Ενόψει της σημερινής κρίσιμης συνεδρίασης αλλά και της δικης που γίνεται σήμερα για τους μετανάστες από το Κλειδί Σιντικης μετά την εξέγερση του περασμένου Νοέμβρη, η Διεύθυνση Αστυνομίας Σερρών έχει θέσει σε εφαρμογή αυξημένα μέτρα ασφαλείας γύρω από το Δικαστικό Μέγαρο, προκειμένου να αποφευχθούν εντάσεις και επεισόδια.
Συγκεκριμένα, από τις 08:00 έως και τις 16:00 διακόπτεται η κυκλοφορία στην οδό Μεραρχίας, στο τμήμα μεταξύ των οδών Θεσσαλονίκης και Κ. Αλεξανδρίδη, καθώς και στην οδό Δελαπόρτα πίσω από το Δικαστικό Μέγαρο. Η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται μέσω παρακείμενων δρόμων, ενώ από τις ρυθμίσεις εξαιρούνται τα οχήματα έκτακτης ανάγκης.
Η σημερινή ημέρα θεωρείται καθοριστική για την έκβαση μιας υπόθεσης που συγκλόνισε τις Σέρρες και προκάλεσε πανελλαδικό ενδιαφέρον, με την οικογένεια του 17χρονου να αναμένει πλέον την απόφαση της Δικαιοσύνης.


Δημοσίευση σχολίου