Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ, πολύωρη διακοπή ρεύματος, θα σημειωθεί την Δευτέρα 17 Μαρτίου στην περιοχή της Κοιλάδας Αγίων Αναργύρων αφήνοντας χωρίς ρεύμα κατοικίες και καταστήματα από τις 8 το πρωί μέχρι τις 2.30 το μεσημέρι.
Η αποκατάσταση θα γίνει μετά το πέρας των εργασιών

Δημοσίευση σχολίου