Η εγκατάσταση του νέου Μαγνητικού Τομογράφου αποτελεί μια σημαντική επένδυση για το ίδρυμα
Την προκήρυξη ανοικτού διεθνούς ηλεκτρονικού διαγωνισμού για την προμήθεια και εγκατάσταση ενός σύγχρονου Μαγνητικού Τομογράφου ανακοίνωσε το Γενικό Νοσοκομείο Σερρών, στο πλαίσιο της αναβάθμισης του ιατροτεχνολογικού του εξοπλισμού.
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 1.491.840 ευρώ και η υλοποίησή του αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας προς τους πολίτες της Περιφερειακής Ενότητας Σερρών, αλλά και της ευρύτερης περιοχής.
Σύμφωνα με τη διοίκηση του νοσοκομείου, η εγκατάσταση του νέου Μαγνητικού Τομογράφου αποτελεί μια σημαντική επένδυση για το ίδρυμα, καθώς θα συμβάλει στην αναβάθμιση των διαγνωστικών δυνατοτήτων του, στη βελτίωση της εξυπηρέτησης των ασθενών και στη μείωση των χρόνων αναμονής για εξειδικευμένες διαγνωστικές εξετάσεις.
Η διοίκηση του Γενικού Νοσοκομείου Σερρών εκφράζει παράλληλα τις ευχαριστίες της προς τον Υπουργό Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, καθώς και προς τον διοικητή της 4ης Υγειονομικής Περιφέρειας Μακεδονίας και Θράκης, Παναγιώτης Μπογιατζίδης, και τους αναπληρωτές διοικητές Ιωάννης Ανδρίτσος και Αλεξάνδρα Τιτοπούλου για τη συνεργασία και τη συμβολή τους στην προώθηση και χρηματοδότηση του έργου.
Όπως επισημαίνεται, η εξασφάλιση της χρηματοδότησης καθιστά δυνατή την υλοποίηση μιας επένδυσης ιδιαίτερης σημασίας για τη δημόσια υγεία στην περιοχή, ενισχύοντας τις υποδομές και τις δυνατότητες του Νοσοκομείου Σερρών.

Δημοσίευση σχολίου