Η ανάρτηση που έκανε ο Υπεύθυνος Εκπαιδευτικών Θεμάτων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Σερρών για τη δίκη που ξεκινά την Τετάρτη



Με αφορμή την έναρξη της δίκης για τη δολοφονία του 17χρονου Άγγελου, που ξεκινά αύριο Τετάρτη 24 Ιουνίου στο Δικαστικό Μέγαρο Σερρών, ο Υπεύθυνος Εκπαιδευτικών Θεμάτων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Σερρών, Γιάννης Πούλιος, προχώρησε σε νέα δημόσια παρέμβαση καλώντας τους πολίτες να δώσουν το «παρών» με τρόπο ήρεμο και αξιοπρεπή.

Σε ανάρτησή του, ο κ. Πούλιος αναφέρει:

«Αύριο, Τετάρτη 24 Ιουνίου, ξεκινά η δίκη για τη δολοφονία του Άγγελου. Όσοι συμπολίτες αισθάνονται την ανάγκη να βρίσκονται εκεί, μπορούν να παραστούν έξω από το Δικαστικό Μέγαρο Σερρών με τρόπο ήρεμο, αξιοπρεπή και απολύτως ειρηνικό (8.30-9.30 π.μ.)».

Όπως επισημαίνει, η παρουσία των πολιτών δεν έχει χαρακτήρα διαμαρτυρίας ή κινητοποίησης, αλλά αποτελεί «μια συμβολική πράξη μνήμης, συμπαράστασης και σεβασμού προς τον Άγγελο, την οικογένειά του και την αναζήτηση της δικαιοσύνης».

«Χωρίς συνθήματα και εντάσεις. Μόνο με την πεποίθηση ότι καμία ανθρώπινη ζωή δεν πρέπει να λησμονείται και ότι η αλήθεια και η δικαιοσύνη αξίζουν τη σιωπηλή παρουσία όλων όσοι το επιθυμούν», τονίζει χαρακτηριστικά.


Την ίδια στιγμή, κάλεσμα συμπαράστασης προς την οικογένεια του 17χρονου απευθύνεται και από τα αδέρφια του Άγγελου, οι οποίοι μέσω σχετικής ανάρτησης ζητούν από τους πολίτες των Σερρών να σταθούν δίπλα τους κατά την πρώτη ημέρα της δικαστικής διαδικασίας.


Σε εκτενή ανάρτησή του πριν από λίγες ημέρες πάλι, ο Γιάννης Πούλιος είχε εκφράσει την ελπίδα να μην επαναληφθούν εικόνες που, όπως σημείωσε, είχαν προκαλέσει αρνητικά σχόλια κατά το παρελθόν έξω από τα δικαστήρια.

Παράλληλα, είχε αναφερθεί στην ανάγκη να εξεταστούν και οι ευρύτερες κοινωνικές και θεσμικές διαστάσεις της υπόθεσης, θέτοντας ερωτήματα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των μηχανισμών πρόληψης και προστασίας των ανηλίκων.

Ο ίδιος είχε υπογραμμίσει ότι η συζήτηση γύρω από την υπόθεση δεν θα πρέπει να περιοριστεί αποκλειστικά στις ευκαιρίες επανένταξης και υποστήριξης του κατηγορούμενου, αλλά να συμπεριλάβει και έναν ουσιαστικό προβληματισμό για τις ευκαιρίες προστασίας που –όπως ανέφερε– δεν δόθηκαν εγκαίρως στον Άγγελο.


«Κάθε δικάσιμος θα είναι μια επιστροφή στο σκοτάδι εκείνης της νύχτας»

Ιδιαίτερη αίσθηση είχε προκαλέσει το κλείσιμο της προηγούμενης ανάρτησής του, όπου στάθηκε στον ανθρώπινο πόνο που καλείται να διαχειριστεί η οικογένεια του 17χρονου κατά τη διάρκεια της δίκης.

Όπως σημείωσε, για το ευρύ κοινό η διαδικασία θα αποτελεί μια δικαστική υπόθεση προς παρακολούθηση, για τους γονείς όμως του Άγγελου κάθε δικάσιμος θα σημαίνει την αναβίωση των τραγικών γεγονότων της 5ης Ιανουαρίου.

«Κάθε δικάσιμος θα είναι μια επιστροφή στην 5η Ιανουαρίου και μια αναγκαστική κατάβαση στο σκοτάδι εκείνης της νύχτας», είχε γράψει χαρακτηριστικά, περιγράφοντας το ψυχικό βάρος που καλούνται να σηκώσουν οι συγγενείς του παιδιού.



Η δίκη που ξεκινά αύριο αναμένεται να συγκεντρώσει το ενδιαφέρον της τοπικής κοινωνίας, με πολλούς πολίτες να δηλώνουν ότι θα βρεθούν έξω από το Δικαστικό Μέγαρο Σερρών, προκειμένου να εκφράσουν σιωπηλά τη συμπαράστασή τους στην οικογένεια και τη στήριξή τους στην αναζήτηση της δικαιοσύνης.

Γράψε το δικό σου σχόλιο

Νεότερη Παλαιότερη