Μερικά ερωτήματα προς τη διοίκηση του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών 

Γράφει ο Τάσος Χανλίογλου


Η διοίκηση του Αυτoκινητοδρομιου μας ανακοίνωσε, ότι κάλεσε (φαντάζομαι με το αζημίωτο ) ειδικό επί των πιστών, όταν είμαστε δίπλα εμείς που την κάναμε και  την γνωρίζουμε καλύτερα και από το σπίτι μας. 

Βρήκατε ταμείο και τα κάνετε. Το σχολιάζω για τους εξής τρεις λόγους. 

Πρώτον: δεν μας είπατε ποτέ όλους εμάς που μοχθήσαμε, πόσο μας στοίχισε ο κύριος εξ Ιταλίας με τον οποίον και τα διάφορα ενσταντανέ. 

Δεύτερον: Ποτέ δεν μας ανακοινώσατε, ποια έργα θεωρείτε αναβάθμιση και αν έχετε κάποιο πλάνο. Από τα συμφραζόμενα των ασυνάρτητων συνεντεύξεών σας  διαπίστωσα, ότι δεν έχετε, και 

Τρίτον: Πότε θα μας πείτε, τι σας συμβούλευσε ο εξ Ιταλίας μάγος χωρίς δώρα.  Κάτι που μοιάζει σαν την άκρα του τάφου σιγή. 

Για ότι έχει συμβεί όμως από την ημέρα που έχετε αναλάβει, να γνωρίζετε, ότι ευθύνεστε κατά πολύ. Κάποια στιγμή θα σας ζητήσουμε με κάποιον τρόπο τον λογαριασμό. Για όποια άλλα λάθη έγιναν εξαιτίας των προηγούμενων φωστήρων ουδεμίαν σχέση έχετε βέβαια. 

Επειδή όμως εγώ το γέννησα και τα γνωρίζω καλά, σας αναφέρω το τι θα χρειαστεί για να τα γνωρίζετε όπως και οι συνδημότες μου, προκειμένου να γίνει η πρώτου βαθμού αναβάθμιση. 

Πρώτον: Ανυψώνεται η υπόγεια διάβαση για άλλο ένα μέτρο και τουλάχιστον 10-15 πόντους επί πλέον για να είναι σύμφωνη με τους διεθνείς νόμους. Αυτό θα απαιτήσει μελέτη, χρόνο και χρήμα. Θα μου πείτε που θα τα βρείτε, αν δεν προέλθουν από την τσέπη σας;  Εσείς ξέρετε. 

Δεύτερον: Το κτηριακό  κατεδαφίζεται ή το κρατάμε για χώρο εκδηλώσεων  ως πέρα για πέρα άχρηστο και ξανακτίζουμε καινούργιο. Και πάλι προκύπτει η ανάγκη μελέτης, χρόνου και χρήματος. 

Τρίτον : Βάζετε ρουλεμάν στις βάσεις της τσιμεντένιας κερκίδας και την μετακινείτε προς ασφαλέστερο μέρος ή την κατεδαφίζετε για να ανεγερθεί εκ νέου. Και πάλι θα χρειαστεί  μελέτη, χρόνος και χρήμα. Προσθέστε βέβαια και τα έξοδα κατεδαφίσεων. Όσο για την αύξηση του μήκους απαιτείται  αγορά γης, μελέτες πολλές και κυρίως ασφαλή προσαρμογή της παλαιάς με την κατά φαντασίαν νέα.

Τα δε χρήματα άπειρα. Αν δεν σας  βρίσκονται περί τα 10.000.000 τουλάχιστον ( εκατομμύρια)  πρόχειρα στα προσωπικά σας χρηματοκιβώτια για τα ως άνω, να προστρέξετε αν έχετε τα κότσια σε όσους με την άγνοια και την υπεροψία κακοποίησαν ένα τέτοιο έργο και το κατέστρεψαν επειδή είχαν μεγάλες οικογένειες ή τους αγαπούσαν στην γειτονιά. Όλο αυτό μας κάνει 300 άντε 350 ψήφους. Φτάνουν  τόσες άλλωστε για να γίνει το κακό. Δεν χρειάζονται περισσότερες. 

Αφού λοιπόν τους ανακαλύψετε, που δεν είναι δα και δύσκολο, να τους ζητήσετε  να αναλάβουν να πληρώσουν τα λάθη τους. Εμείς κύριοι ως πολίτες μιας δημοκρατικής χώρας δεν πρόκειται να σας επιτρέψουμε να ξοδευτούν και πάλι οι οικονομίες  και ο ιδρώτας των φόρων μας για επιδιορθώσεις λαθών.

Σημείωση: Καθώς διατηρώ και διακονώ την ιδιότητα του μοναχικού δημοσιογράφου, ευελπιστώ να παραβρεθώ στην επόμενη συνέντευξη, η οποία θα λάβει χώρα για να μου δώσετε τις απαντήσεις που ζητούν και όσοι από εμάς δώσαμε την ψυχή μας και αδειάσαμε τις τσέπες μας για να κάνετε όλοι σας ( πρώην και νυν) την πλάκα σας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Νέα εποχή για το Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών – Συνεργασία με τον κορυφαίο μηχανικό Jarno Zaffelli


*Ο Τάσος Χανλίογλου είναι συγγραφέας, δημοσιογράφος - Σχολιάζει την καθημερινότητα (και όχι μόνο) στην πόλη των Σερρών με σειρά άρθρων υπο τον γενικό τίτλο “ΥΠΕΡ-ΟΠΤΙΚΩΣ”


Γράψε το δικό σου σχόλιο

Νεότερη Παλαιότερη