Οι μηχανοδηγοί έχουν επισημάνει επανειλημμένα τα ζητήματα της γραμμής. Ωστόσο, το επιχείρημα που ακούνε είναι: «δεν έχουμε προσωπικό»
Το NEWS 24/7, μέσα από άρθρο του δημοσιογράφου Αλέξανδρου Λιτσαρδάκη, μετρά τις ταχύτητες των τρένων, εξετάζει την κατάσταση του δικτύου στη Βόρεια Ελλάδα και αναρωτιέται γιατί η χώρα μας παραμένει η μοναδική στην Ευρωπαϊκή Ένωση με ενεργό σιδηροδρομικό δίκτυο αλλά χωρίς καμία διεθνή επιβατική σύνδεση.
Στο κομμάτι που αναφέρεται στις Σέρρες γράφει: «Σήμερα, η διαδρομή Θεσσαλονίκη-Σέρρες διαρκεί 3 ώρες με το τρένο, ενώ με το λεωφορείο φτάνεις σε μια ώρα. Έτσι, η γραμμή φαίνεται πως παραμένει ζωντανή, μόνο για την εμπορική σύνδεση με τη Βουλγαρία.
«Έχει τύχει να πάμε Σέρρες και να έχει μόνο δύο άτομα μέσα στο τρένο. Η γραμμή είναι σε πολύ κακή κατάσταση, κυρίως το κομμάτι Μουριές-Νέο Πετρίτσι», συμπληρώνει ο μηχανοδηγός στο NEWS 24/7. «Μέχρι τις Μουριές πάμε με 120 χλμ/ώρα, έπειτα έχει διαρκώς στρεβλώσεις, προχωράς με το τρένο και το ακούς να χτυπάει. Υπάρχουν σημεία που αυτοβούλως εμείς πάμε με κάτω από 30 χλμ/ώρα. Αυτές οι γραμμές δεν είναι εποχής του 1980, είναι πρόσφατες αλλά δεν έχουν συντηρηθεί καθόλου».
Οι μηχανοδηγοί έχουν επισημάνει επανειλημμένα στον ΟΣΕ τα ζητήματα της γραμμής στις Σέρρες, στην οποία κινούνται καθημερινά και εμπορικά τρένα που κατευθύνονται στη Βουλγαρία. Ωστόσο, το επιχείρημα που ακούνε είναι το ίδιο: «δεν έχουμε προσωπικό».».
👉 Διαβάστε ολόκληρο το εξαιρετικό άρθρο του Αλέξανδρου Λιτσαρδάκη στο NEWS 24/7 ΕΔΩ

Δημοσίευση σχολίου