Αιχμές για πρόσφατο βίντεο του Κώστα Καρπουχτσή
Η εικόνα στον κόμβο και τα διόδια Στρυμονικού δεν τιμά κανέναν. Παρά τα εκατομμύρια ευρώ που αποδίδουν σε έσοδα οι διελεύσεις, ιδιαίτερα τους θερινούς μήνες, η Εγνατία Οδός Α.Ε. εξακολουθεί να αφήνει τον δρόμο σε κατάσταση εγκατάλειψης: οδοστρώματα με φθορές, τοιχία που χρειάζονται επισκευές, ελλιπής σήμανση. Μια εικόνα που κάθε άλλο παρά ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις μιας εταιρείας που εισπράττει καθημερινά από χιλιάδες οδηγούς.
Η Αντιπεριφέρεια Σερρών έχει αποστείλει κατ’ επανάληψη έγγραφα και οχλήσεις, με τον ίδιο τον Αντιπεριφερειάρχη Παναγιώτη Σπυρόπουλο να αναφέρει ότι η Εγνατία Οδός αγνοεί τις Σέρρες. Ωστόσο, μέχρι σήμερα δεν έχει ζητηθεί εισαγγελική παρέμβαση, κάτι που θα μπορούσε να πιέσει την εταιρεία να ανταποκριθεί στις ευθύνες της.
Κι εδώ μπαίνει και μια δεύτερη διάσταση, που προκάλεσε σχόλια στην τοπική κοινωνία. Ο Κώστας Καρπουχτσής, πολιτικό πρόσωπο που έχει στηρίξει ένα σημαντικό τμήμα των Σερραίων, ανάρτησε πρόσφατα ένα βίντεο για την κατάσταση της σήμανσης στην Εγνατία Οδό για Κερκίνη. Αντί απλά να αναγνωρίσει το πρόβλημα και να επιβεβαιώσει πως η ευθύνη ανήκει στην εταιρεία, ο κ. Σπυρόπουλος αναφέρθηκε σε εκείνον λέγοντας απαξιωτικά «είδα έναν που ασχολείται με τα κοινά…», φράση που μόνο ατυχής μπορεί να θεωρηθεί για έναν πολιτικό της πόλης που έχασε τελευταία στιγμή την έδρα στις Σέρρες. Στη συνέχεια, ο Αντιπεριφερειάρχης σχολίασε πως «πληροφορεί» τον κ. Καρπουχτσή ότι για τις πινακίδες υπεύθυνη είναι αποκλειστικά η Εγνατία Οδός, και ότι «εκεί πρέπει να απευθυνθεί για ευθύνες». Μόνο που ανατρέχοντας πίσω στο βίντεο, είδαμε πως δεν υπήρξε καμία απόδοση ευθύνης στην Περιφέρεια· παρουσιάστηκε απλώς η κατάσταση όπως είναι. Η ενόχληση, λοιπόν, φαίνεται να μην είχε ουσιαστική βάση και η δημόσια τοποθέτηση του κ. Σπυρόπουλου δημιούργησε την εντύπωση πως η κριτική δεν αντιμετωπίζεται με ψυχραιμία, αλλά ίσως με προσωπικές αιχμές.
Η κοινωνία των Σερρών βλέπει ένα οδικό δίκτυο που χρειάζεται άμεσες παρεμβάσεις, μια εταιρεία που εισπράττει χωρίς να ανταποκρίνεται, αλλά και μια τοπική διοίκηση που περιορίζεται τελικά σε δηλώσεις και έγγραφα, χωρίς να κάνει το επόμενο βήμα για να υπάρξει λύση.
Το θέμα είναι ξεκάθαρο: η Εγνατία Οδός πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες της. Και οι τοπικές αρχές οφείλουν να εξαντλήσουν κάθε θεσμικό μέσο ώστε αυτό να συμβεί. Γιατί εδώ δεν μιλάμε για μια απλή γραφειοκρατική εκκρεμότητα· μιλάμε για την ασφάλεια όλων όσοι κινούνται καθημερινά στον άξονα του Στρυμονικού.

Δημοσίευση σχολίου