Αν νομίζεις ότι οι Σέρρες είναι μόνο μπουγάτσα, ξανασκέψου το. Και αν βαριέσαι τα τουριστικά σποτ με drone και ρομαντικές μουσικές… ξανασκέψου το και αυτό. Γιατί το νέο βίντεο του Δήμου Σερρών ήρθε για να ταράξει τα νερά — και το TikTok feed σου.

Το φρέσκο, δημιουργικό και γεμάτο παλμό βίντεο για τις Σέρρες κάνει τις τελευταίες μέρες τον γύρο του διαδικτύου και έγινε μέσα σε λίγες ώρες viral, ενώ απέσπασε δεκάδες σχόλια τύπου «Πότε πάμε;», «Το καλύτερο βίντεο για τον τόπο μας» και κοινοποιήθηκε ακόμα και από Σερραίους που είχαν να ποστάρουν... από το 2018. Δεν είναι τυχαίο.

Το νέο διαφημιστικό σποτ του Δήμου Σερρών, έχει ήδη συγκεντρώσει δεκάδες θετικά σχόλια και κοινοποιήσεις στα social media, κερδίζοντας κοινό εντός κι εκτός νομού, ενώ και τα μεγαλύτερα ΜΜΕ της χώρας ασχολήθηκαν με τις Σέρρες και τον πρωτότυπο τρόπο που αποφάσισε να προβληθεί. 

Με σύγχρονη αισθητική, νεανική ματιά και θετική ενέργεια, το βίντεο ξεφεύγει από τη λογική της απλής τουριστικής καταγραφής. Δεν δείχνει απλώς "τι υπάρχει" στις Σέρρες — δείχνει πώς μπορούμε να δούμε αυτόν τον τόπο αλλιώς. Μέσα από χιούμορ, ρυθμό και κινηματογραφικό βλέμμα, γίνεται ένα δημιουργικό κάλεσμα προς τους επισκέπτες αλλά και προς τους ίδιους τους Σερραίους, πως ο τόπος έχει τη δυναμική να προσφέρει πολύ περισσότερα — αρκεί να επενδύσουμε σε αυτόν με φαντασία, εξωστρέφεια και σύγχρονο αφήγημα.


Η σκηνοθεσία και το concept ανήκουν στον ταλαντούχο Σερραίο δημιουργό Κυριάκο Ρόντση, με την παραγωγή να υπογράφεται από το F/8 Studio. Το αποτέλεσμα: ένα σφιχτοδεμένο, απολαυστικό σποτ γεμάτο εικόνες, ρυθμό και έξυπνες στιγμές που σου μένουν, που δείχνει προς πάσα κατεύθυνση πως όταν επιλέγονται πραγματικά ταλαντούχοι άνθρωποι, το αποτέλεσμα είναι μοναδικό!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: «Έτσι βρήκε τελικά τον δρόμο του προς το κοινό» - Ο σκηνοθέτης του viral σποτ των Σερρών εξηγεί πώς βγήκε από το "συρτάρι"

Στο κέντρο του κάδρου, ο ηθοποιός Δημήτρης Κουστολίδης, στον ρόλο ενός εκρηκτικού σερβιτόρου, μας ξεναγεί με ατάκες, γκριμάτσες και κέφι σε γνωστά και άγνωστα σημεία του Νομού: λίμνη Κερκίνη, Αυτοκινητοδρόμιο, πίστα Λαϊλιά, Μουσείο Ξενάκη, αλλά και… το σουβλάκι που στις Σέρρες τρώγεται και για πρωινό.

Το storytelling ξεκινά —τι άλλο;— με μπουγάτσα, η οποία γίνεται το εύρημα-έκπληξη για το ξεκίνημα του σεναρίου. Και από εκεί και πέρα, μέσα από ένα μοντάζ που «τρέχει», το βίντεο μας δίνει εικόνες φύσης, πολιτισμού, γαστρονομίας και καθημερινής ζωής, με τρόπο που δεν κουράζει ούτε δευτερόλεπτο.

Η ιδέα ξεκίνησε επί δημαρχίας Αλέξανδρου Χρυσάφη, πριν από τρία χρόνια, και κυκλοφορεί σήμερα επί δημαρχίας Βαρβάρας Μητλιάγκα, με στόχο όχι απλώς την τουριστική προβολή, αλλά τη συνολική επανεκκίνηση της εικόνας του τόπου.


Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, το σποτ θα χρησιμοποιηθεί και στο εξωτερικό ως εργαλείο προβολής των Σερρών σε διεθνές κοινό. Και η αρχή δείχνει δυναμική: χρήστες στα social media το αποκαλούν ήδη «έξυπνο», «διασκεδαστικό» και «το καλύτερο που έχει γίνει για τις Σέρρες», αποδεικνύοντας ότι ο στόχος να συζητηθεί ο τόπος — επετεύχθη.

Γιατί αυτό το βίντεο δεν δείχνει μόνο τις Σέρρες όπως είναι, αλλά τις Σέρρες όπως μπορούν να γίνουν με τους κατάλληλους ανθρώπους και τις ιδανικές ιδέες.


Συντελεστές: Σκηνοθεσία – Δημιουργία: Κυριάκος Ρόντσης | Location Manager: Ηρακλής Τζαρίδης | 1st AC: Φίλιππος Μολφέτας | 2nd AC: Ελένη Μαργούδη | Ήχος: Άλεξ Χατζόγλου | Graphics: Αθανασία Λαντούρη | Backstage Photos: Νικήτας Τότας | Παίζουν: Δημήτρης Κουστολίδης, Τάσος Δέδες, Χριστίνα Σωτηριάδου | Παραγωγή: F/8 Studio | Υπό την αιγίδα: Δήμος Σερρών

Γράψε το δικό σου σχόλιο

Νεότερη Παλαιότερη